توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی

توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی یکی از ملزومات زندگی شهری بوده و در طول روز تعداد زیادی از این تابلوها در سطح شهر به چشم میخورد. این مرکز انواع مختلف تابلوهای راهنمایی و رانندگی را به صورت عمده و خرده توزیع نموده. و فروش آن را به تمام شهرهای کشور تعمیم می دهد. پخش کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی این محصول را با جنس ماده اولیه متفاوت عرضه نموده. تا مشتریان به انتخاب خود محصول مورد نظرشان را خریدای نمایند.

توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی

توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی

تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی از تجهیزات ترافیکی هستند. که به وفور در تمام معابر و خیابان ها و جاده ها نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت تابلو علائم راهنمایی به چندین عامل بستگی دارد. که توسط تولید کننده و توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی تعیین می شود. شرکت فرتوترافیک سالیان سال است که به عنوان تولید کننده و پخش کننده تابلو در حال فعالیت می باشد. یکی از فاکتور های تعیین قیمت انواع تابلو نوع متریالی است. که با آن تابلو های ترافیکی ساخته شده است. به دلیل این که قیمت مواد اولیه مختلف متفاوت می باشد. بنابراین تابلوهایی که دارای جنس متفاوتی هستند قیمت متفاوتی نیز دارند.

نکته دیگر این است که ابعاد تابلوهای مختلف دارای اندازه های متفاوتی بوده و این تغییر اندازه باعث تغییر میزان استفاده از مواد اولیه و همچنین تفاوت هزینه های تولید می شود. مورد دیگری که خریداران مورد توجه قرار می دهند. این است که اگر خرید این تابلوها به صورت بی واسطه انجام شود قیمت کمتری داشته و ارزان تر خواهد بود.

توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی

اطلاعاتی درباره تابلو ترافیکی 8 ضلعی

تابلو ترافیکی 8 ضلعی یکی از انواع تابلوهایی است در جهت ایجاد نظم ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع تابلوها داری سه دسته مختلف می باشند که هر یک نوعی پیام را به عابران و رانندگان القا می کند. به طور کلی این تابلو ها برای رساندن پیام های هشدار دهنده، باز دارنده و آگاهی دهنده به دیگران تولید می شوند. و سپس توسط توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی به مشتریان گرامی عرضه می شود.

یکی از پر کاربردترین انواع این تابلو ها تابلو ایست می باشد. که برای متوقف کردن اتومبیل ها و رانندگان توسط ماموران راهنمایی و رانندگی و یا نصب در مکان های خاص استفاده می شود. این تابلو ها با مواد اولیه مختلفی ساخته می شوند. که یکی از این متریال و موادی که در تولید این تابلو ها مورد استفاده قرار می گیرد. گالوانیزه بسیار مقاوم است که با نام ورق روغنی نیز شناخته می شود.

نوع دیگری از این تابلوها با استواده از مواد پلیمری مانند پلاستیک و پی وی سی تولید می شود. که این نوع از متریال دارای وزن کمی بوده و بیشتر برای تولید تابلوهای ۸ ضلعی که به صورت دستی توسط ماموران به کار گرفته می شوند، استفاده می شوند. این نوع تابلوها برای استفاده راحت تر دارای یک مچ بند نیز می باشند.

توزیع کننده تابلو علائم راهنمایی و رانندگی

 

 

6

  1. سلام روز بخیر به مطالب بسیار خوبی در سایت نوشته بودین امکان ارسال به شیراز را دارید؟

    • سلام خانم محمدی. وقت بخیر
      بله به سراسر کشور ارسال داریم.
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

    • سلام خانم سیمایی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق تکمیل فرم های مربوطه با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  2. سلام. وقتتون بخیر. مجموعه ی ما از خرید از سایت شما خیلی راضی بود. خواستم تشکر کنم. چون واقعا تجربه ی رضایت بخشی بود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما