تولید کنندگان مخروط ترافیکی کوچک 1402

مخروط ترافیکی کوچک یکی از ابزار ها و لوازمی است که در جهت کنترل ترافیک و هشدار به رانندگان و اطلاع در مورد موضوعی خاص مورد استفاده قرار می گیرد که غالبا از جنس پلاستیک و pvc ساخته می شوند, این شرکت تولیدی اقدام به تولید و عرضه مخروط های ترافیکی در اندازه های استاندارد نموده است و محصولاتی با کیفیت و با دوام را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می نماید.

تولید کنندگان مخروط ترافیکی کوچک

مشخصات مهم مخروط ترافیکی شبرنگ

مشخصات مهم مخروط ترافیکی شبرنگ استفاده از علائم هشدار دهنده موجب افزایش ایمنی در رانندگی می شود و از بروز انواع سوانح تا حد زیادی جلوگیری می کند, مخروط ترافیکی شبرنگ یکی از مهمترین ابزار های هشدار دهنده در جاده ها می باشد که به وسیله آن می توان به آسانی رانندگان را که در مسیر جاده و یا هر مسیر درون شهری دیگری که در حال رانندگی هستند را از وجود خطر آگاه کرد و از میزان خطرات احتمالی که ممکن است برای آنها اتفاق افتد و تصادفات جاده ای و مشکلاتی دیگر از این قبیل کاست.

در گذشته از موانعی سیمانی و یا لاستیک ها و تایرهای فرسوده خودرو برای ایجاد موانع و هشدار در مسیر و راه ها استفاده می شد اما با توجه به در دسترس نبودن دائمی تایر خودرو برای این منظور و همچنین خطر ساز بودن برخورد خودرو ها با موانع سیمانی استفاده از این جنس محصولات متوقف گردید و انواع مخروط های ترافیکی پلاستیکی تولید گردید و روانه بازار گشت.

از مهمترین مشخصات مخروط های ترافیکی می توان به جنس پلاستیک قابل انعطاف آن اشاره نمود به گونه ای که این مخروط ها حتی زمانی که زیر لاستیک خودرو بروند دوباره به حالت اولیه خود باز می گردند و قابل استفاده هستند, وجود نوار های نارجی رنگ شبرنگی که دور تا دور آن کشیده شده است موجب شده تا دید خوبی حتی از فاصله دور داشته باشند و کاملا هشدار دهنده و باز دارنده عمل کنند, داشتن وزن سبک و قابلیت حمل آسان از دیگر ویژگی های مثبت این مخروط ها می باشد.

خرید انواع مخروط ترافیکی کوچک

خرید انواع مخروط ترافیکی کوچک این مجموعه تولیدی در راستای تامین انواع ابزار و لوازم کنترل ترافیک و علائم و تابلو های جاده ای اقدام به تولید این محصولات با کیفیتی درخور نموده است و در همین زمینه اقدام به فروش ویژه این محصولات با شرایط ویژه و قیمت های استثنایی نموده است, جهت خرید مخروط ترافیکی مرغوب و با دوام می توانید از طریق همین سایت اقدام نمایید و محصول مد نظر خود را در تعداد مورد نیاز به صورت عمده و جزئی سفارش دهید, سفارش شما در کوتاهترین زمان ممکن و در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید.

مخروط ترافیکی

در واقع یکی از ساده ترین وسایل کنترل ترافیکی که می توانیم آن را به شما معرفی کنیم، مخروط ترافیکی است‌. مخروط ترافیکی در اندازه های مختلفی ساخته می شود و مخروط ترافیکی کوچک و مخروط ترافیکی بزرگ نمونه هایی از ان هستند‌. این محصول در رنگ های مختلفی نیز تولید و به بازار عرضه می شود. اما رایج ترین رنگ برای ساخت مخروط ترافیکی کوچک، رنگ نارنجی است. مخروط ترافیکی در بزرگراه های اصلی یا در زمانی که پروژه های ساختمانی در حال انجام است، در اطراف محل انجام پروژه مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین رانندگان می توانند زمانی که برای خودرو آن ها مشکلی پیش آمده، از مخروط ترافیکی کوچک استفاده کنند و دیگران را از مشکل با خبر کنند. مخروط ترافیکی کوچک به طور معمول از جنس پلاستیک ساخته می شود. این وسیله ترافیکی به علت داشتن پایه لاستیکی سنگین ، می تواند ایستایی خوبی در آب و هوای نامناسب و بارانی داشته باشد.

تولید کننده مخروط ترافیکی

این محصول ترافیکی چه مخروط ترافیکی کوچک و چه مخروط ترافیکی بزرگ، در جلوگیری از وقوع حوادث و حفظ امنیت در جاده ها نقش بسزایی دارند و به همین خاطر تولید آن ها دارای اهمیت است. مخروط ترافیکی کوچک و بزرگ توسط تولید کننده های زیادی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. تولید کننده مخروط های ترافیکی تمامی نکات و استاندارد ها را در زمان تولید این محصول رعایت می کنند تا محصولی با کیفیت را در اختیار استفاده کننده ها قرار بدهند. همچنین تولید کننده ها در تلاش هستند که مخروط ترافیکی کوچک و بزرگ را به گونه ای تولید کننده مخروط ترافیکی که با وجود کیفیت بالا و فوق العاده، دارای قیمتی مناسب و ارزان باشد .

تولید کننده های مخروط های ترافیکی از مواد پلیمری پی وی سی برای تولید مخروط ترافیکی کوچک و بزرگ و… استفاده می کنند که این مخروط ها منعطف و مقاوم باشند.

3

  1. سلام و خسته نباشید. بهتره که این مخروط ها حتما نوار شبرنگی داشته باشند تا کاملا دیده بشن

  2. سلام. روزتون خوش. این مخروطی ها برای جلوی مغازه ها و جلوگیری از پارک ماشین هم قابل سفارش هست؟

    • سلام نجفی. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما