فروش اینترنتی انواع علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی 1402

علائم ترافیکی چشم گربه ای، فروش ویژه اینترنتی انواع علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی ساخته شده با بالاترین تکنولوژی روز و استفاده از پتانسیل و ظرفیت های متخصصین ایرانی جهت پروژه های ترافیکی جاده ای و شهری توسط سازنده تابلوها و علائم راهنمای مسیر و انواع رفلکتور و گل میخ ترافیکی و چشم گربه ای ترافیکی با بازتاب بالا در تهران کرج اصفهان مشهد و تمامی دیگر نقاط امکانپذیر میباشد.

علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی

منظور از علائم ترافیکی عرضه علائم راهنمایی و تابلو و علائم ترافیکی میباشد و منظور از چشم گربه ای رفلکتور های ترافیکی چشم گربه ای با بازتاب بسیار عالی با نگین شیشه یا نگین پلاستیکی میباشد که این نگین ها به صورت یک طرفه و یا در صورت دو طرفه بودن خیابان در دو طرف رفکتور (چشم گربه ای) یا بازتاب چشم گربه ای کار گذاشته میشود.در اینجا به اختصار علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی آورده شده است.

قیمت چشم گربه‌ای یک طرفه

چشم گربه‌ای یک طرفه، جز یکی از تجهیزات پرکاربرد ترافیکی است. از علائم ترافیکی چشم گربه‌ای یک طرفه برای کنترل و هدایت رانندگان برای کاهش تصادفات رانندگی در جاده و حوادث است. جنس این محصول از ABS نشکن و در شرایط مختلف آب و هوایی مانند برف و باران، بسیار مقاومت بالایی دارد. قیمت چشم گربه‌ای یک طرفه در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری در سراسر کشور متفاوت است. تنوع این محصول در بازار باعث بالا و پایین شدن قیمت چشم گربه‌ای یک طرفه شده است.

اما در خرید چشم گربه‌ای یک طرفه علاوه بر کاربردهای آن، باید به قیمت مناسب این محصول نیز توجه کرد. در نتیجه در اکثر فروشگاه‌ها می‌توانید این محصول را با قیمت مقرون و به صرفه‌ای تهیه کنید.

علائم ترافیکی چشم گربه ای

 

چشم گربه‌ای خیابان

چشم گربه‌ای خیابان، به عنوان یک علامت هشدار دهنده مورد استفاده در جاده و خیابان‌ها قرار می‌گیرد. از کاربرد چشم گربه‌ای خیابان می‌توان به نزدیک چهار راه‌ها، خط‌های عابر پیاده و همچنين پیچ‌های پر خطر در جاده‌ها اشاره کرد. علائم ترافیکی چشم گربه‌ای یک طرفه با توجه به جاده و خیابان‌ها، متفاوت می‌باشد. زیرا اگر خیابان دو طرفه بوده، از چشم گربه‌ای دو طرفه خیابان و اگر خیابان یک طرفه بوده از چشم گربه‌ای یک طرفه خیابان استفاده می‌شود. در حاشیه‌ی اتوبان‌ها و در نزدیکی گاردریل‌ها به خصوص در جاده‌های دو طرفه از چشم گربه‌ای خیابان استفاده می‌شود.

محبوبیت و کاربرد بالای این محصول، فروش بسیاری در بازار‌ها دارد. و هرساله متقاضیان زیادی برای خرید این محصول زیادتر می‌شود‌.

قیمت چشم گربه‌ای نگین شیشه‌ای

درصد بالایی از تجهیزات رانندگی، جهت راهنمایی رانندگان هنگام شب و جلوگیری از بروز حوادث رانندگی طراحی شده‌اند. چشم گربه‌ای نگین شیشه‌ای یکی از این محصولات است. از علائم ترافیکی چشم گربه‌ای می‌توان به انواع متفاوت‌ انعکاس دهنده ترافیکی که با نصب آن در خیابان‌ها و جاده‌ها به هنگام شب، به کمک نگین‌های ریز شیشه‌ای، نور خودروها را منعکس می‌کند و مسیر حرکت رانندگان را در جاده نشان می‌دهد اشاره کرد. قیمت چشم گربه‌ای نگین شیشه‌ای به دلیل تنوع در رنگ و درصد شفافیت و کیفیت آن، در بازار‌های روز متفاوت است.

همین امر باعث یکسان نبودن قیمت این محصول در فروشگاه‌ها شده است. در برخی از فروشگاه‌ها مشاورانی برای متقاضیان هستند که در خرید این محصول مشتریان خود را برای خرید بهتر چشم گربه‌ای نگین شیشه‌ای راهنمایی کنند.

علائم ترافیکی چشم گربه ای

قیمت چشم‌ گربه‌ای دو طرفه

چشم گربه‌ای دو طرفه از محصولات کارآمد و مناسب برای جهت دهی در کناره بزرگراه‌ها و خیابان‌ها است. از علائم ترافیکی چشم گربه‌ای دو طرفه می‌توان برای جداسازی خیابان‌های دو طرفه نام برد. در صورتی که خیابان دو طرفه باشد می‌توانید بر روی خطوط‌های میانی خیابان‌ها از چشم گربه‌ای دو طرفه استفاده کنید. اما قیمت چشم گربه‌ای دو طرفه با توجه به کیفیت و کاربرد‌های آن در بازار‌ها متفاوت است. این به این معنا است که هرچه کیفیت این محصول بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. پس اگر محصول با کیفیت و مناسب تری بخواهیم خریداری کنیم باید هزینه‌ی بیشتری برای آن بپردازیم.

جانمایی علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی

باید توجه داشت كه علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی نصب شده در یک محدوده از سطح سواره رو باید داراي پيام مرتبط و همسنخ با مانع یا خطر مورد نظر باشند. در غير اینصورت نمي توان آنها را برای یک محدوده خاص به كار برد. علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی نصب شده در مسیر عبور وسایل نقليه و تابلوي سرعتگیر را میتوان بصورت همزمان در یک محدوده مشخص به كار برد. محل نصب علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی باید در مخروط دید رانندگان قرار گيرد. شایان ذكر است اگر ارتفاع نصب رفلکتورها و علائم با بازتاب های ترافیکی در سربالايي هایی با ارتفاع بيش از 4متر باشد، درتاریكي، نور چراغ وسایل نقليه به خصوص در سراشيبي ها به آن نخواهد رسيد.

فروش اینترنتی انواع علائم ترافیکی چشم گربه ای

نورپردازي و بازتاب علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی

در علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی ساخته شده در شرکت تولیدی علایم ترافیکی چشم گربه ای همچون انواع رفلکتورها و صفحه ی تابلوهاي انتظامي با توجه به اهميت رفلکس نور ، که باید از شبرنگ ترافیکی ترافیکی مناسب ساخته شوند در علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی نیز نگین های شیشه ای با کیفیت بالا میتواند انعکاس نور مورد نیاز را داشته باشد و یا اینكه از روشنایي مناسبي در تاریكي برخوردار باشند. این امر در علائم ترافیکی بخصوص تمام تابلوهای انتظامی به استثنای تابلوهای مرتبط با ایستادن و توقف را در بر می گيرد. علایم “رعایت حق تقدم” و ” ایست” به دليل اهميتي كه دارا هستند، باید طوري ساخته شوند كه در صورت قطع موقت سامانه روشنایي خاصيت انعكاسي نور آنها به طور كامل حفظ شود.

استفاده از علائم ترافیکی چشم گربه ای ترافیکی برای نقاط پر حادثه و پرخطر

در استفاده از تابلو و علائم ترافیکی عرضه شده توسط فروشنده انواع تابلو های جاده ای فقط در قسمتهایي از راه میتوان از تابلو انتظامی استفاده نمود كه از سامانه روشنایي مناسب برخوردار باشد
و در اینجا 
ميتوان از تابلوهاي منعكس كننده نور صرف نظر كرد. همچنين به منظور افزایش وضوح تابلوهاي انتظامي و جلب توجه بيشتر رانندگان (براي نقاط پر حادثه و پرخطر) می توان همانند تابلوهای اخطاری از صفحه فسفري به عنوان پس زمينه استفاده كرد. شایان ذكر است كه فقط در مواقع ضروري و در شرایط خاص باید از این روش استفاده كرد و استفاده بي مورد از تاثير این روش خواهد كاست.
فروش اینترنتی انواع علائم ترافیکی چشم گربه ای

دلیل نامگذاری و قیمت بازتاب چشم گربه ای

چرا به گل میخ ها چشم گربه ای ترافیکی گفته میشود؟ علت نام گذاری این محصول این است که؛ چشم گربه، به هنگام برخورد نور به آن در تاریکی، نور خاصی را منعکس می کند. چشم گربه ای نیز همین عمل را در جهت ایمن سازی ترافیکی انجام می دهد. شرکت فرتوترافیک تولید کننده چشم گربه ای و انواع گل میخ ترافیکی با بهترین کیفیت میباشد. قیمت این گل میخ ها و قیمت چشم گربه ای دوطرفه یا قیمت چشم گربه ای سولار که معروف به چراغ چشم گربه است به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه میباشد. نصب چشم گربه ای بسیار آسان میباشد. در شرکت فرتو ترافیک تولید انواع تجهیزات ترافیکی توسط نیرو های مجرب انجام میشود ما کیفیت را برای شما تضمین میکنیم.

فروش اینترنتی انواع علائم ترافیکی چشم گربه ای

چشم گربه ای ترافیکی

چشم گربه ای ترافیکی پلاستیکی ABS پلی اتیلن پلی کربنات و آلومینیومی و رفلکتور بلورین (چشم ببری) و گلمیخ  چدنی و سرامیکی و علائم ترافیکی چشم گربه ای،  استاد و نظایر آن با ابعاد مختلف و نگین شیشه ای و پلاستیکی یک طرفه و دو طرفه به صورت پایه دار و همچنین بدون پایه با پیچ و متعلقات در تهران، اصفهان، کرج ، بوشهر و تمام دیگر نقاط از طریق سایت فروش علائم راهنمایی فرتو ترافیک فراهم شده است. فقط کافیست برای خرید انواع چشم گربه ای با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر بازتاب چشم گربه ای پلاستیکی در بهترین حالت ممکن خود میتواند با استفاده از نگین های شیشه ای نیز صورت گیرد که قطعا دارای ویژگی های بهتری نسبت به گلمیخ ها و رفلکتورهای نگین پلاستیکی نیز می باشد. همچنین از علائم ترافیکی چشم گربه ای نیز در اکثر پروژه های ترافیکی استفاده می شود. به همین دلیل خریداران علائم راهنمایی، همزمان با سفارش انواع علائم ترافیکی جهت ایمن سازه معابر شهری و جاده ای چشم گربه ای ترافیکی را مورد مصرف قرار می دهند. قیمت چشم گربه ای ترافیکی تولید شده در شرکت فرتو ترافیک برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا مستقیما از تولیدی خریداری می کنند.

علائم ترافیکی چشم گربه ای

خرید چشم گربه ای ترافیکی

شما به راحتی می توانید خرید چشم گربه ای ترافیکی یا به عبارت دیگر بازتاب کننده ترافیکی با رفلکت یا انعکاس دهنده نور بالا در ابعاد و اندازه های مد نظر خود و مختلف را از طریق وب سایت های ما انجام دهید. علائم ترافیکی چشم گربه ای در واقع در بین تجهیزات ترافیکی یکی از پر مصرف ترین تجهیزات محسوب می شوند. همچنین این محصولات از نظر مدت زمان و طریقه نصب نیز دارای قابلیت نصب آسانی می باشند.

تولید چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضرچشم گربه ای ترافیکی و علائم ترافیکی چشم گربه ای در شرکت فرتو ترافیک قابلیت تولید دارند که معمولا بسته به نیازو سفارش مشتریان کارفرمای اصلی که از زبه ترین نیرو های ما هستند، مطابق با استاندارد های موجود اقدام به  تولید چشم گربه ای ترافیکی می کنند. برای خرید انواع علائم و تجهیزات ترافیکی کافیست همین حالا با همکاران ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

علائم ترافیکی چشم گربه ای

تولید کننده چشم گربه ای ترافیکی

شرکت فرتو ترافیک تولید کننده چشم گربه ای ترافیکی و انواع تجهیزات ترافیکی می باشد همچنین تمامی این تجهیزات ترافیکی را به صورت مستقیم در بازار عرضه می کند. از جمله عرضه علائم راهنمایی و تجهیزات ترافیکی میتوانیم به انواع رفلکتور های (بازتاب) چشم گربه ای با ابعاد 20×100 ×100 ﻣﻴﻠﻴﻤﺘﺮ و همچنین ابعاد 150*150*40 میلیمتر که ﺑﺎ نگین ﺷﻴﺸﻪ یک طرفه و دو طرفه به صورت پایه دار و یا بدون پایه با جنس پلاستیکی ABS پلی اتیلن و پلی کربنات تولید می شود و به همراه پیچ و رول پلاک مخصوص به خود عرضه می شوند.

مرکز خرید چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر چشم گربه ای نقش فوق العاده ای درایجاد ایمنی بیشتر جاده ها دارد و در سراسر جهان نیز از این علائم و تجهیزات استفاده می شود. باید گفت که شدت روشنایی ال ای دی های این علائم ترافیکی چشم گربه ای  به اندازه ای است که رانندگان به راحتی می توانند تا فاصله ۹۰۰ متری خود آن ها را در شرایط آب و هوایی مناسب، مشاهده کنند. شرکت فرتو ترافیک توانسته به عنوان مرکز خرید چشم گربه ای ترافیکی شناخته شود و به مشتریان خود خدمات ارائه دهد. رضایت مندی مشتریانمان برای ما مهم ترین هدف می باشد با خرید از ما محصول با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه به نسبت کیفیت ارائه شده را داشته باشید.

فروش اینترنتی انواع علائم ترافیکی چشم گربه ای

مرکز فروش چشم گربه ای ترافیکی

در واقع میزان روشنایی حدودی در چشم گربه ای ترافیکی معمولی ۳۰۰MCD تا ۴۰۰MCD نیز می باشد، از سویی دیگر میزان روشنایی در چشم گربه ای سولار نیز حدود ۲۰۰۰MCD است. این به این معنی است که چشم گربه ای سولار ۶ تا ۷ برابر روشن تر از چشم گربه ای ترافیکی معمولی است. برای خرید هر یک از نمونه های چشم گربه ای می توانید با شرکت فرتو ترافیک که خود تولید کننده و مرکز فروش چشم گربه ای ترافیکی است تماس بگیرید.

تولیدی چشم گربه ای ترافیکی

در حال حاضر درتولیدی چشم گربه ای ترافیکی انواع مختلفی از این محصول تولید می شود. یکی از مزیت های علائم ترافیکی چشم گربه ای  این است که نصب آن بسیار آسان بوده و به هیچ نیروی خارجی و ماشین آلات سنگین خاصی برای نصب کردنشان نیازی نیست. در واقع می توان آن ها را تنها با استفاده از نوعی چسب به نام چسب اپوکسی و یا پیچ کردنشان نصب کرد. در این محصول  پنل خورشیدی نیز تعبیه شده است که خود باعث می شود تا مصرف انرژی خیلی کمی داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما