فروش ویژه استوانه ترافیکی پلاستیکی

استوانه ترافیکی پلاستیکی از جمله ابزار های بازدارنده ترافیکی مورد استفاده به عنوان تجهیزات جاده ای که در خیابان ها، جاده ها و پارکینک ها، می توان به استوانه ترافیکی پلاستیکی اشاره کرد که در نوع خود می تواند یکی از موانع انعطاف پذیر برای ایجاد ایمنی جاده ها و کاهش خطر در مناطق مستعد تصادفات باشد. امکان فروش انواع موانع ترافیکی و این سیلندرهای پلاستیکی ترافیکی از طریق مراکز بسیاری وجود دارد. می توانید به آن ها سر بزنید و این محصول با کیفیت عالی از ما خریداری کنید.

دانستنی هایی درباره استوانه ترافیکی پلاستیکی

امروزه استوانه های ترافیکی پلاستیکی یکی از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی در جهان هستند و هر انسانی که در یک شهر یا روستا زندگی کرده است حتماً سیلندرهای ترافیکی یا استونه های ترافیکی را در جاده های شهری دیده است.این محصولات در واقع نوعی جداکننده هستند که در معابر، خیابان ها و حتی پارکینگ های خصوصی نصب می شوند، این استوانه ها یا سیلندرها معمولاً در محل خود پیچ می شوند، اما انواع متحرک آن ها نیز در بازار وجود دارد.
فروش استوانه ترافیکی معمولاً در رنگ های گرم و روشن انجام می گیرد و به مشتریان عرضه می شود که در شب قابل مشاهده باشند و بسته به نوع تردد، جاده ها و سایر ویژگی های ترافیکی هر کشوری می تواند استانداردهایی داشته باشد تا در جاده ها و خیابان ها، خودرو ها و وسایل نقلیه دچار مشکل نشوند.

استوانه ترافیکی پلاستیکیاما به طور کلی طبق استانداردهای جهانی ارتفاع آن باید بیشتر از یک متر و قطر آن معمولاً هم کمتر از ده سانتی متر نباید باشد و در ساخت این محصولات باید از مواد اولیه ای استفاده شود که در برابر انواع آب و هوا مقاوم بوده و در تصادف های احتمالی دچار نقصان نشوند.جنس این استوانه ها معمولاً از پلاستیکی یا لاستیکی می باشد و دارای سایه ها یا شبرنگ های مختلفی می باشند که بیشتر آن ها در ایران معمولا پارچه ای یا لانه زنبوری هستند.

خرید ارزان استوانه ترافیکی پلاستیکی

استوانه ترافیکی پلاستیکی تولید شده در ایران، توسط شرکت های تولید کننده به دلیل کیفیت و استاندارد بالی آن به سایر کشورها صادر می شود، اما صادرات استوانه ترافیکی در کشور ما با روش های صادراتی خاصی که در این زمینه وجود دارد انجام می شود.
یکی از روش هایی که برای فروش این محصول مورد استفاده قرار می گیرد، فروش این محصول در فروشگاه ها، بازار ها و این مراکز است و از آنجا که خرید از این مراکز ممکن است چندان مقرون به صرفه نباشد.بنابراین، راه دیگر فروش این محصول، فروش آنلاین آن است، فروش اینترنتی این محصول به راحتی توسط مراکز اینترنتی معتبر کشور انجام می شود، یکی از بهترین مراکز عرضه آنلاین این محصول با قیمتی ارزان وب سایت ما می باشد.

استوانه ترافیکی پلاستیکی

تولید کننده استوانه ترافیکی

در حال حاضر استوانه ترافیکی پلاستیکی و مخروط های ترافیکی پارکینگی، به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات ترافیکی و ایمنی، محسوب می شوند و این یکی از گام های کوچک اما مهم شرکت فرتو ترافیک است که در راستای ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ ایمنی و ایمن سازی محیط برون شهری و درون شهری برداشته است. در اینجا انواع مخروط و استوانه ترافیکی تولید شده در شرکت فرتو ترافیک با بالاترین میزان کیفیت همراه باتنوع بالا درون سایت قابل مشاهده می باشد. برای اطلاع از ویژگی ها و قیمت محصولات به صورت تکی و با تعداد بالا که توسط شرکت فرتو که خود تولید کننده استوانه ترافیکی است، ارائه شده است شما می توانید به راحتی با شماره هایی که درروی سایت قرار داده شده است تماس بگیرید.

انواع کله قندی

کله قندی یا مخروط های ترافیکی ابزار های ایمنی و ترافیکی هستند که در جاده ها به صورت موقت برای حفظ امنیت و هشدار به عابران پیاده و رانندگان قرار گرفته می شوند. کله قندی ترافیکی انواع و کاربرد های گسترده ای دارد و یکی از تجهیزات ایمنی پر مصرف می باشد. مخروط ایمنی در مدل، رنگ، جنس و سایز های مختلفی تولید می شود. از انواع کله قندی می توان به کله قندی ژله ای، کله قندی کف لاستیکی، مخروط تاشو چراغ دار، مخروط شبرنگ دار، کله قندی ترافیکی حلقه دار و… نام برد.

هر کدام از این کله قندی ها کاربرد به خصوص خود را دارند که به طور مثال از مخروط های چراغ دار و شبرنگ دار در شب و یا محیط های کم نور استفاده می شود. در ادامه به توضیحاتی در خصوص استوانه ترافیکی پلاستیکی و دیگر استوانه های ایمنی خواهیم پرداخت.

استوانه ترافیکی پلاستیکی

خرید کله قندی استوانه ای

کله قندی ها از جمله تجهیزات ایمنی به حساب می آیند که در خیابان ها و یا حتی در پارکینگ ها به عنوان جدا کننده به کار برده می شوند و معمولاً در رنگ های زرد و نارنجی و قرمز تولید می شوند که نور را به خوبی بازتاب داده تا توسط رانندگان قابل رویت باشد. کله قندی استوانه ای در سایز و ابعاد مختلفی در بازار موجود می باشد. اغلب جنس آن ها از پلاستیک و لاستیک بوده که باعث طول عمر بالای کله قندی و قابلیت خم شدن و برگشت به حالت اولیه آن می شود. برای خرید کله قندی استوانه ای، استوانه ترافیکی پلاستیکی و… می توان به تولید کنندگانی که به صورت تک و عمده به فروش تجهیزات ترافیکی پرداخته اند سر زد و یا به صورت اینترنتی از سایت فروشگاه های معتبری که تجهیزات ترافیکی از برند های نام آشنایی را موجود دارند، سفارش داد.

استوانه ایمنی

استوانه ایمنی برخلاف مخروط ترافیکی که می توان به طور موقت از آن ها استفاده کرد و قابل حمل و جا به جایی هستند، در زمین نصب شده و ثابت هستند. استوانه های ایمنی از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شوند که شامل استوانه ترافیکی پلاستیکی، استوانه ترافیکی لاستیکی و استوانه ترافیکی فلزی هستند. دور برگردان ها، آزاد راه ها، محدوده صحیح حرکت برای اتومبیل ها در عوارضی ها و… از نقاطی هستند که استوانه های ایمنی از جمله استوانه ترافیکی پلاستیکی در آن ها نقش مشخص کننده و مجزا کننده مسیر درست حرکت را دارند و می توان گفت تعیین محدوده مجاز حرکت در جاده ها از اصلی ترین کاربرد های استوانه ترافیکی به حساب می آید.

استوانه ترافیکی پلاستیکی معمولاً به دلیل دارا بودن سه ردیف نوار شبرنگ بر روی خود، یکی از بهترین ابزار ایمنی برای تعیین فرمان ترافیکی در شب می باشد.

استوانه ترافیکی فلزی

استوانه ترافیکی فلزی یا استوانه ترافیکی استیل از دیگر انواع استوانه های ایمنی می باشد که بخاطر ساختارش اغلب به عنوان مانع برای عبور اتومبیل از پیاده رو و موارد مشابه استفاده می شود. از استوانه های ترافیکی فلزی در جلو مغازه و ساختمان هایی که اموال ارزشمندی دارند نیز برای تامین امنیت استفاده می کنند تا از انحراف و تصادفات عمدی خودرو ها در این سمت خیابان به منظور سرقت جلو گیری شود. استوانه ترافیکی فلزی به دلیل استفاده از فلزی چون استیل در ساختش وزن بالایی داشته و با جوشکاری به صورت ثابت نصب می شود که برای استفاده دراز مدت است.

این ابزار به دلیل مواد اولیه ای همچون فولاد و دیگر استیل ها که برای ساخت آن به کار برده می شود باعث می شود قیمت بالاتری نسبت به دیگر استوانه هایی همچون استوانه ترافیکی پلاستیکی داشته باشد.

استوانه ترافیکی پلاستیکی

تولید استوانه ترافیکی

همان طور که قبلاً اشاره کردیم استوانه های ترافیکی با چندین پیچ به زمین متصل می شوند و طولانی مدت از آن ها استفاده می شود، پس لازم است که در تولید استوانه ترافیکی مواد اولیه مرغوبی به کار برده شود و بهترین و با کیفیت ترین استوانه های ترافیکی به دست مشتریان برسد. بهتر است در تولید استوانه ترافیکی پلاستیکی و دیگر استوانه های ترافیکی از مواد درجه یک استفاده شود تا محصول تولید شده در شرایط جوی متفاوت مقاومت بالایی داشته باشد، در گذر زمان دچار رنگ پریدگی و آسیب نشود و در زمان برخورد خودرو دچار آسیب نشده و به بدنه خودرو نیز آسیبی وارد نکند.

شرکت ها در تولید استوانه های ترافیکی و دیگر تجهیزات ترافیکی تمام تلاش خود را می کنند که از مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده و ابزار های با کیفیت و مقاومی را تولید کنند تا هم از رقیبان خود جلو زده و هم باعث رضایت مشتریان خود باشند.

صادر کننده استوانه ترافیکی

امروزه می بینیم که در سطح خیابان ها و جاده ها عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار افزایش یافته و اگر از تجهیزات ترافیکی استفاده نشود باعث ایجاد هرج و مرج در سطح شهرها می شود. در سراسر دنیا از ابزار های مدیریت ترافیک برای سر و سامان دادن به این شلوغی ها استفاده می شود. استوانه ترافیکی پلاستیکی و دیگر استوانه های ترافیکی یکی از این ابزار های ایمنی هستند که برای تعیین مسیر تردد اتومبیل ها در سطح خیابان ها به کار برده می شوند. شرکت های مختلفی که به عنوان تولید کننده استوانه ترافیکی شناخته شده اند برای اینکه بتوانند صادر کننده استوانه ترافیکی به دیگر کشور ها باشند.

سعی می کنند استاندارد های تولید یک استوانه ترافیکی با کیفیت را رعایت کنند. در ایران نیز شرکت های بسیاری صادر کننده استوانه ترافیکی پلاستیکی و دیگر تجهیزات ترافیکی هستند.

صادرات استوانه ایمنی

تجهیزات ترافیکی به علت کاربرد گسترده ای که دارند در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند و به همین خاطر به دیگر کشور ها صادر می شوند. از جمله محصولاتی ترافیکی که به دیگر کشور ها صادر شده و مورد استفاده قرار می گیرد، استوانه ایمنی می باشد. صادرات استوانه ایمنی برای تولید کنندگان این محصول درآمد زیادی را به همراه دارد. این وسیله ترافیکی در دو جنس فلزی و پلاستیکی تولید می شود که استوانه ترافیکی پلاستیکی در مقایسه با استوانه ترافیکی فلزی از عمر طولانی تری برخوردار بوده و مقاومت بیشتری دارد. به علت اینکه استوانه ایمنی جزو محصولات صادراتی می باشد، باید تولید آن با رعایت استاندارد های ترافیکی صورت بگیرد تا بتوان از آن در هر کشوری استفاده کرد. درست است که استوانه ایمنی در ابعاد مختلفی تولید می شود اما ابعاد استاندارد برای تولید این محصول ارتفاع ۱ متر و ۱۵ سانتی متر و قطر ۱۰ سانتی متر می باشد.

1

  1. یکی از عوامل کاهنده خطرات شهری در تصادفات ترافیکی همین قندیل ها و استوانه های ترافیکی هستن که اگر طرح زیبا داشته باشند میتونن به مدرن سازی شهری و افزایش زیبایی در پروژه های شهرسازی کمک کنن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما