قیمت آدمک پرچم زن سه بعدی 1401

آدمک پرچم زن سه بعدی جایگزینی مناسب برای کارگران به حساب می آید و از آن ها در عملیات راه سازی و عملیات عمرانی دیگر به وفور استفاده می شود. قیمت آدمک پرچم زن سه بعدی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و در حال حاضر تنوع در این زمینه بسیار زیاد می باشد و می توانید با توجه به بودجه مالی خود نمونه ای از آن ها را خریداری کنید.

آدمک پرچم زن

به طور حتم آدمک پرچم زن ترافیکی، یکی از بهترین ابداعات بشر در حوزه لوازم ترافیکی و راهنمایی و رانندگی می باشد. آدمک‌ پرچم زن یا ربات پرچم زن وسیله ای است که جلوتر از مکان مورد نظر قرار می گیرد تا هشدار کافی را به رانندگان و عابرین نسبت خطرات پیش رو بدهد. ساخت این آدمک پرچم زن سه بعدی باعث شده تا نیرو های انسانی در بخش های دیگری مشغول به کار شوند و انرژی خود را صرف کار مفید تری قرار دهند.

آدمک ایمنی

آدمک ایمنی یا همان آدمک پرچم زن سه بعدی از مزایای بسیاری برخوردار است که از جمله آنها را می توان در این بخش ذکر کرد:

  1. عدم نیاز به نیروی کار زیاد
  2. استفاده بهینه و درست از نیروی کار انسانی
  3. استفاده از آن به صورت شبانه روز
  4. عدم دریافت خسارت جانی و مالی

این آدمک ها بسیار کاربردی بوده و در واقع کمک بسیار بزرگی به انسانها در حوزه راه و شهرسازی کرده است. چرا که با وجود این آدمک ها نیرو های انسانی در بخش های دیگری مشغول به کار می شوند و در واقع کار مفید تری انجام می دهند.

آدمک‌ پرچم زن قیمت

آدمک‌ پرچم زن قیمت زیادی با توجه به کارایی آن ندارد. شما می توانید با یک بار خرید آدمک پرچم زن سه بعدی، هزینه اضافی به کارکنان بابت این کار ندهید. همچنین با این کار شما از بروز خسارات جانی و مالی که ممکن است به کارکنان پرچم زن وارد شود نیز جلوگیری می کنید. متاسفانه ما بسیار شاهد تصادفات اینچنینی بوده ایم که راننده به علت خواب آلودگی و خطای دید چه خسارات جبران ناپذیری بر کارکنان گذاشته اند. به همین علت خرید یک آدمک پرچم زن به تمام صاحبان مشاغل راه و شهرسازی پیشنهاد می شود تا از بروز هزینه های دیگر جلوگیری شود.

شما می توانید برای گرفتن اطلاعات دقیق از قیمت این محصول با شماره هایی که در این صفحه درج شده اند تماس بگیرید و با کارشناسان ما در این حوزه مشورت کنید.

قیمت آدمک پرچم زن سه بعدی

آشنایی با آدمک پرچم زن سه بعدی

در حال حاضر از انواع آدمک پرچم زن برای اطلاع‌ رسانی از محدوده خطر استفاده می‌ شود. در انجام عملیات‌ های عمرانی خطر بسیار زیاد است که با استفاده از این محصولات می‌ توان افراد را از این خطر مطلع ساخت. آدمک پرچم زن سه بعدی جایگزینی مناسب برای کارگران پرچم زن به حساب می‌ آید. که از آن ها در کلیه جاده ها و بزرگراه های شهری و بین شهری استفاده می‌ شود. این ربات‌ ها لباس های شبرنگ و پرچم های متحرکی بر دست دارند. و هشدار و اخطار لازم را به رانندگان حتی از فاصله دور اعلام خواهند کرد. تصادف جاده با استفاده از این آدمک ها بسیار کم شده است. و جان افراد بسیاری با آن محفوظ مانده است.

آشنایی با آدمک پرچم زن سه بعدی

مشخصات آدمک پرچم زن سه بعدی

جنس مانکن این آدمک از پلاستیک مقاوم بوده است. به گونه ای که شما میتوانید به راحتی آن ها را جابجا نمایید. ارتفاع مانکن حدوداً ۲ متر است و دارای سه پرچم می باشد. علاوه بر این می توانید با چراغ ال ای دی خود پیام اخطار را به خوبی منتقل نمایید. علاوه بر این آدمک دارای باتری ۵۵ آمپری بوده و با برق شهری به خوبی قابل شارژ می باشد. در تمامی شرایط آب و هوایی شما می توانید از این مانکن ها استفاده داشته باشید و آسیب را به کم ترین میزان خود برسانید.

فروش ویژه آدمک پرچم زن سه بعدی

امروز تولید آدمک پرچم زن سه بعدی بیش از هر زمان دیگری شده است. که این به دلیل کارایی بالای این سری از محصولات بر می‌گردد. مرکز فروش ویژه آدمک پرچم زن در اقصی نقاط کشور به ارائه خدمات پرداخته. و با کیفیت ترین این سری از محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند. در حال حاضر روش های بسیار زیادی وجود دارد. که می توانید به راحتی آدمک پرچم زن خود را تهیه کنید. یکی از آنها مراجعه حضوری به مراکز عرضه انواع آدمک می باشد. اما چنین روش خریدی به شما توصیه نمی شود چرا که با صرف وقت و هزینه بسیار زیادی همراه است.

در این زمینه می توانید از طریق درگاه اینترنتی با کیفیت ترین آدمک پرچم زن ارزان خود را تهیه کنید و خریدی به صرفه داشته باشید.

فروش ویژه آدمک پرچم زن سه بعدی

آدمک های پرچم زن

آدمک پرچم زن یا ربات پرچم زن ترافیکی، نیز از جدیدترین اختراعات بشر در حوزه راه سازی و تجهیزات ایمنی ترافیکی محسوب می شود. در حال حاضر در بسیاری از پروژه ها استفاده از آدمک پرچم زن سبب شده است تا از نیروی کار در جهت های مفیدتری استفاده شود. و برایتان دادت پرچم یا پرچم زدن دیگر نیروی کار انسانی استفاده نشود. استفاده از تکنولوژی و هوش مصنوعی و ربات ها در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار گرفته است. از این جهت است که صنعت راه سازی و ترافیکی نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. در واقع استفاده از آدمک پرچم زن سه بعدی یا 3D در حال حاضر دارای مزایای بسیاری است. ما برای شما این مزایا را در ادامه آورده ایم.

آدمک پرچم زن سه بعدی

مزایای استفاده از آدمک های سه بعدی پرچم زن

در واقع مزایای استفاده از آدمک پرچم زن سه بعدی پرچم زن بسیارند. ما برای شما چند نمونه از این مزایا را در زیر نام برده ایم. نیاز نبودم به نیروی کار اضافی برای تکان دادن پرچم و درنتیجه استفاده بهینه تری از نیروی کار انسانی می توان کرد. درضمن استفاده از این آدمک های پرچم زن به صورت شبانه روزی و تمام وقت است. همچنین با استفاده از این محصول در پروژه ها مسئولین عدم تقبل خسارات جانی و مالی دارند. به همین دلیل است که آدمک های 3D متحرک پرچم زن توانسته است. نقش کارگران پرچم زن را به بهترین شکل ایفا کند.

همچنین بدلیل خستگی و خواب آلودگی و تحلیل رفتن توان در نیرو های انسانی استفاده از آدمک پرچم زن بهترین انتخاب است. عملکرد این محصول در سرما و گرما به دلیل وجود تجهیزات ال ای دی دار بر روی ربات دید بیشتر می شود. و حتی در مواردی که منجر به حادثه شود کمترین خسارت مالی و جانی تحمیل شده به پیمانکار می باشد.

ویژگی های آدمک پرچم زن

در واقع مشخصات و ویژگی های این آدمک پرچم زن سه بعدی عبارتند از:
از نظر ابعاد، ارتفاع این آدمک های متحرک یا ربات ترافیکی 2 متر می باشد.ابعاد دیگر این ربات ترافیکی یا آدمک نیز 55*55 سانتیمتر می باشد.
از لحاظ وزنی، وزن آن حدود 50 کیلوگرم می باشد.
با 8 ساعت شارژ کردن این آدمک شارژ کامل می شود و 72 ساعت پرچم می زند .

آدمک پرچم زن سه بعدی

قیمت آدمک پرچم زن

در حال حاضر بالا بردن کیفیت در تجهیزات ترافیکی , تجهیزات پارکینگی و تجهیزات ایمنی ترافیکی به معنای بهبود وضعیت تردد اتومبیل ها در معابر و خیابان های شهر هاست. که این خود باعث می شود تا نظم و نظام شهری افزایش بیشتری پیدا کند. و تردد اتومبیل ها و عابرین در سطح شهر روان شده و هرج و مرج نیز کاهش می یابد. در واقع به منظور اطلاع رسانی و آگاهی از عملیات های عمرانی و ترافیکی در جاده‌ها و در معبرهای پر تردد و ایمن سازی مسیرها از آن و به جای افراد در حال کار از ربات پرچم زن یا همان آدمک های پرچم زن سه بعدی استفاده می‌شود.برای خرید و اطلاع از قیمت آدمک پزچم زن کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

به وبسایت فرتو ترافیک خوش آمدید! ما به عنوان تولیدکننده معتبر تجهیزات ترافیکی، با افتخار آدمک پرچم زن با کیفیت و منحصر به فرد را برای شما تولید می‌کنیم. آدمک پرچم زن، به عنوان یک ابزار حرفه‌ای، نقشی کلیدی در هدایت ترافیک و افزایش امنیت جاده‌ها ایفا می‌کند. ما با استفاده از مواد باکیفیت و فناوری مدرن، آدمک‌هایی را تولید می‌کنیم که همانند سفیران رنگارنگ، دقت و توجه رانندگان را به خود جلب می‌کنند. قیمت آدمک پرچم زن ما بسیار رقابتی و مناسب است.

خرید آدمک پرچم زن

در حال حاضر متاسفانه اکثرل به دلیل افزایش خواب آلودگی راننده‌ها. خستگی و دید کم و سرعت زیاد شاهد خطرات و تصادفات جراحتی و فوتی زیادی برای این عزیزان هستیم. هدف از طراحی و ساخت آدمک پرچم زن سه بعدی جلوگیری از این قبیل حوادث ناگوار است. حوادثی که سالانه جان بسیاری از هموطنان عزیزمان را در بخش های مختلف راهداری شهرداری تهدید می کند. سعی ما بر آن است که بتوانیم تجربه ای از بهترین خرید آدمک پرچم زن را برای شما به ارمغان بیاوریم.

آدمک پرچم زن سه بعدی

فروش آدمک پرچم زن

شرکت فرتو ترافیک، با تولید و فروش آدمک پرچم زن سه بعدی به طور مستقیم و همچنین فروش کلیه تجهیزات ترافیکی و تجهیزات ایمنی ترافیک و تجهیزات پارکینگ در خدمت شما عزیزان است محصولات ما دارای بالاترین و بهترین کیفیت می باشند و همچنین از لحاظ قیمتی مناسبترین قیمت ها را دارا می باشد. از ویژگی های آدمک های پرچم زن می توان به داشتن ارتفاع ۲ متر، وزن ۵۵ کیلو گرم، ۷۲ ساعت کار بدون وقفه اشاره کرد.

فروش آدمک مصنوعی

فروش آدمک مصنوعی یک اقدام نوآورانه است که در عرصه تبلیغات و پروموشن به عنوان راهکاری جذاب و موثر شناخته می‌شود. آدمک پرچم‌زن سه‌بعدی، به عنوان یکی از جدیدترین فناوری‌های تبلیغاتی، توانسته است به ویژگی‌های منحصر به فرد و جذابیت بصری خود، توجه هرچه بیشتر مخاطبان را به خود جلب کند. در فرتو ترافیک، به‌عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تجهیزات ترافیکی، ما افتخار داریم که آدمک‌ پرچم‌ زن سه‌ بعدی با کیفیت بالا و طراحی شگفت‌انگیز را تولید و عرضه می‌کنیم. محصولات تولیدی در کارخانه فرتو ترافیک، علاوه بر استفاده از بهترین مواد اولیه، بر اساس استانداردهای بین‌المللی کنترل کیفیت تولید می‌شوند، تا به بخش تبلیغاتی و پروموشن شما کمک کنند و با جذابیت و کارایی خود، دیده‌بانان چشمگیری برای تبلیغات شما به خدمت بیاورند.

آدمک پرچم زن سه بعدی

فرتو ترافیک
فرتو ترافیک به عنوان یکی از پیشگامان صنعت حمل و نقل و ایمنی جاده، با برند واضح خود، متعهد به ارایه بهترین راهکارهای ترافیکی برای جوامع است. یکی از محصولات برجسته فرتو ترافیک، آدمک پرچم زن سه بعدی است که با طراحی منحصر به فرد و کیفیت بی‌نظیر، در بحرانات راهنمای موثری برای رانندگان و عابران است. در کارخانه فرتو ترافیک، همواره به تولید هزاران نوع محصول ترافیکی از جمله آدمک پرچم زن سه بعدی می‌پردازیم. این تولیدات، با رعایت استانداردهای بین‌المللی کیفیت و ایمنی، به مشتریان عزیز اعتماد و اطمینان می‌بخشند. با تمرکز بر دستیابی به بالاترین سطح رضایت مشتری و ارتقاء مداوم کیفیت، فرتو ترافیک به عنوان منبع اصلی راهکارهای ترافیکی نوین و موثر شناخته می‌شود.
5

  1. سلام روز بخیر خدمت شما قیمت ادمک پرچم زن خیلی مناسب بود و از کیفیت خوبی برخوردار است ممنون از صداقت شما در تولید این محصول کارا

  2. چقد جالب که حتی در پروژه های جاده ای هم اتوماسیون داره اجرا میشه و امنیت کارگران رو بدون حضور یک نفر به عنوان نیروی کمکی تامین میشه

  3. سلام. یکی از جالب ترین و کاربردی ترین محصولاتی که دیدم همین آدمک ها بود. خدا قوت به طراحی و ایده جالب و ضروری. پایدار باشید.

  4. سلام. چه اطلاعات جالبی در مورد آدمک گفته شده . به معلوماتم در این زمینه اضافه شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما