قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی

قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی به کیفیت این محصول و هم چنین ابعاد و وزن این کالا بستگی دارد، البته قیمت مواد اولیه برای ساخت از دیگر عوامل مهم در قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی موثر می باشد، البته هزینه های تولید و هم چنین دستمزد نیروی انسانی فعال در خط تولید و هم چنین نوع ماشین آلاتی که برای تولید این کالا به کار می رود در قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی موثر می باشد.

قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی

اطلاعاتی درباره فریم پلاستیکی تابلو ترافیکی

اطلاعاتی درباره فریم پلاستیکی تابلو ترافیکی امروزه با توجه به رشد زندگی شهری و افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل شخصی و عمومی به دنبال آن استفاده از آن و علائم رانندگی نیز به یک ضرورت تبدیل شده است، که فریم پلاستیکی تابلو ترافیکی از جمله این تجهیزات به شمار می آید، که برای جای گذاری علائم و نشانه های راهنمایی و رانندگی مورد استفاده قرار می گیرد، فریم های پلاستیکی همان گونه که از نام آن مشخص است، تجهیزاتی از جنس پلاستیک های فشرده و مستحکم می باشند.

این فریم های پلاستیکی از جنس نوعی مواد اولیه مخصوص به نام پلی اتیلن به دست می آید که در آن زنجیره ای از کربن به کار رفته است، به همین دلیل بسیار مستحکم می باشد و و بر اثر قرار گرفتن و زیر نور خورشید و شرایط آب و هوایی سرد و گرم دچار فرسودگی نمی شود.

این فریم ها در ابعاد و اندازه های تعریف شده و مشخص و بر اساس متد های مشخصی تولید می شوند و این کالا هم چنین در شکل های مختلفی نیز تولید می شوند تا تامین کننده نیاز راهنمایی و رانندگی کشور باشند.

این فریم ها معمولا به صورت شبرنگ می باشند که در شب نیز علائم راهنمایی و رانندگی حک شده بر روی این تابلوها قابل مشاهده و واضح باشند، این محصول به وسیله تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته و هم چنین بر اساس دانش و تکنولوژی روز در زیر نظر کارشناسان مجرب اقدام به تولید فریم می کنند.

بازار فروش فریم خام تابلو ترافیکی

بازار فروش فریم خام تابلو ترافیکی بازار فروش فریم تابلو ترافیکی خام به دلیل استفاده فراوان از این تابلوها و کاربرد فراوان آن بسیار پر مشتری و پر طرفدار می باشد و به دلیل کاربرد فراوان این محصول در معابر شهری بازار فروش این تابلوها شامل فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه می باشد که پس از تولید این کالا در کارگاه های مذکور اقدام به فروش اینترنتی و غیر حضوری در بین خریداران می کنند.

البته این بازار فروش شامل نمایندگی های پخش و عرضه این تابلوها نیز می باشد که پلیس راه از این طریق به خرید و سپس نصب این فریم ها می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما