قیمت انواع گل میخ ترافیکی

گل میخ ترافیکی ایمنی از انواع تجهیزات ترافیکی می باشد که در جاده ها و خیابان ها نصب می شود در بالا بردن ایمنی رانندگان در هنگام رانندگی کمک خواهد کرد.

مراکز بسیاری وجود دارد که در زمینه عرضه گل میخ ارزان فعالیت می کنند، این وب سایت را می توان بهترین و معتبر ترین مرکز عرضه گل میخ ارزان معرفی کرد که مدتها است در این زمینه فعالیت دارد.

قیمت انواع گل میخ ترافیکی

گل میخ ترافیکی پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟

گل میخ ترافیکی پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟ همان طور که گفته شد گل میخ ترافیکی در رده تجهیزات و وسایل ترافیکی قرار می گیرد و ارقام گوناگونی نیز دارد. از انواع گل میخ ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره داشت؛ گل میخ چدنی. گل میخ پلاستیکی. ABS. بعضی از انواع گل میخ، شیار هایی در روی سطح خیابان و جاده ایجاد می کند که هدف آن ها هوشیاری راننده در مواقع خطر می باشد.

برخی از انواع گل میخ به وسیله داشتن برجستگی هایی که دارد، با ایجاد لرزش در ماشین در حال حرکت راننده را هوشیار کرده و از بروز تصادف و حادثه دلخراش جلوگیری می کند. در لبه های جاده برای پیشگیری از انحراف راننده در این موقعیت های حساس از گل میخ استفاده می کنند.

از این ابزار ترافیکی در نزدیک مدارس و مکان های شلوغ و پر رفت و آمد از قبیل شرکت ها نیز استفاده میکنند. نوعی از گل میخ نیز وجود دارد که به گل میخ انعکاسی و یا زاویه دار معروف اند، از این نوع گل میخ بیشتر در آمریکا و استرالیا استفاده می کنند.

این نوع گل میخ در مناطقی که بارش برف زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد که سبب افزایش دید در سطح جاده می شود. نوعی از گل میخ ترافیکی در مناطق خشک و بیابانی استفاده می گیرد که جنسی از آلیاژ چدن دارد و در مقابل فرسایش و همچنین تغییرات آب و هوایی مقاومت می کند.

عرضه بدون واسطه گل میخ ترافیکی

عرضه بدون واسطه گل میخ ترافیکی پخش گل میخ ارزان کلی و عمده به شیوه اینترنتی و غیر حضوری نیز میسر می باشد. تولید کنندگان گل میخ با کیفیت در تلاش اند تا با حذف کردن واسطه ها، محصول مرغوب و درجه یک خود را با ارزان ترین قیمت به دست مشتری ها برسانند.

صادرات گل میخ به شکل عمده سبب صرفه جویی چشمگیری در هزینه های شما خواهد شد، به طور کلی با خرید عمده این محصول می توانید به طرز قابل توجهی در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

برای دریافت اطلاعات کامل و جامع درباره شیوه خرید کلی گل میخ و همچنین دریافت لیست قیمت های به روز این محصول می توانید با مراجعه و یا تماس با کارشناسان بخش فروش از این اطلاعات بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما