قیمت تابلو ترافیکی 8 ضلعی درجه یک

استفاده از تجهیزات ترافیکی باعث شده تا عبور و مرور به صورت ایمن و با سرعت بالا انجام شود. یکی از این لوازم پر مصرف تابلو ترافیکی 8 ضلعی است که نوشته های مختلف دارد و اغلب دارای علامت ایست می باشد که برای متوقف کردن خودروها مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت تابلو درجه یک به سایز و جنس و کیفیت آن بستگی دارد. هر چه کیفیت بهتر باشد علاوه بر کارایی و دوام بیشتر نرخ بالاتری را هم در بازار به خود اختصاص می دهد. 

قیمت تابلو ترافیکی 8 ضلعی درجه یک

آشنایی با انواع تابلو ترفیکی

آشنایی با انواع تابلو ترفیکی در سطح شهر انواع تابلو ترافیکی موجود می باشد که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. این صفحات دارای سایزهای مختلف هستند و روی آنها علائم زیادی حک شده است و به همین دلیل هر کدام مصارف خاصی دارند. از نظر شکل ظاهری می توان آنها را به چند دسته تقسیم کرد. 

  • ۸ ضلعی
  • مربع
  • مستطیل
  • مثلث
  • دایره

این اشکال هندسی سطح کاربری گسترده ای دارند و جنس آنها گالوانیزه بوده و دارای روکشی روغنی و براق هستند که به صورت شبنما عمل می کنند و در مقابل حرارت و رطوبت و نوسانات جوی مقاومت خوبی از خود نشان داده و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود. برخی مدل ها یک رو و برخی دیگر به صورت دورو می باشند که مصارف بیشتری هم دارند. 

این تابلوها اغلب به صورت پایه دار هستند که در هر محیطی قابلیت نصب دارند. وزن آنها سبک است که علاوه بر حمل و نقل آسان نصب راحتی هم دارند. 

سفارش تابلو ترافیکی 8 ضلعی درجه یک

سفارش تابلو ترافیکی 8 ضلعی درجه یک سفارش تابلو ترافیکی در حجم های مختلف باعث شده تا مشتری بتواند به راحتی خرید خود را انجام دهد. سفارش آن هم به صورت عمده باعث شده تا قیمت مناسبی داشته باشد که دد این صورت مشتری می تواند با پرداخت کمترین هزینه نیاز خود را برطرف سازد. این محصول بر اساس نیاز و سفارش مشتریان کاشته و برداشت می شود. هر چه حجم سفارش بیشتر می شود مسلما تولید هم روندی صعودی پیدا می کند که به نفع تولید کننده است.

این مرکز برای افرادی که قصد سفارش دارند خدمات گسترده ای را در نظر گرفته تا آنها بتوانند سفارشات خود را در کمترین زمان و با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنند. زمانی که قصد سفارش به صورت آنلاین را داشته باشید شرایط مناسبی پیش روی شما قرار دارد که می توانید با مقایسه تابلو ها و همچنین قیمت آنها به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

خرید و سفارش این کالاها به صورت اینترنتی دارای مزایای زیادی از جمله صرفه جویی در زمان و همچنین داشتن بازه انتخابی بیشتر است که کار را برای مشتری به مراتب راحت می کند. 

14

  1. درود بر شما. ما قصد تعویض و خرید مجدد تابلو ها رو برای آموزشگاه رانندگی خودمون داریم. تعریف سایت شما رو زیاد شنیدیم. ثبت سفارش به چه صورت هست؟

    • سلام معینی. روز بخیر
      جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

  2. سلام و احترام
    قیمت هاتون عالی و باورنکردنیه نسبت به قیمت بازار موفق و موید باشید.

  3. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام کریم عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  4. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • سلام رحمان عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  5. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • سلام بهرام عزیز. وقت بخیر. لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  6. خیلی اطلاعات خوب و جامعی ارائه کردین مرسی از سایت خوب شما این تابلوها واقعا کاربردین

  7. سلام. میخواستم ببینم برای فروش این محصولات به شهرستان هم نمایندگی اعطا میکنین یا نه؟ شرایط اعطا نمایندگی چطوره؟تشکر

    • سلام کاوه عزیز. وقت بخیر. جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  8. سلام با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو باقیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. پیشنهاد می کنم حتما خرید کنید.

  9. من ازتون خرید کردم و راضی ام به همه پیشنهاد می کنم که حتما خرید داشته باشن از سایت خوب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما