قیمت خرید آدمک پرچم زن 1401

آدمک پرچم زن، در کشور عزیزمان ایران مراکز و شرکت های تولیدی بسیار معتبری وجود دارند که آدمک پرچم زن را با کیفیت بالا و درجه یک تولید و با روش های حضوری و غیر حضوری به مشتریان عرضه می کنند.این آدمک ها مزایای و فواید بسیار زیادی برای انسان ها دارند و قیمت خرید متفاوتی هم دارند، بنابراین برای تهیه بالاترین قیمت تا ارزان ترین آن ها می توانید به وب سایت ما مراجعه و آدمک مورد نظر خود را از سایت فروش ما سفارش داده و از خرید خود لذت ببرید.

قیمت خرید آدمک پرچم زن

معرفی انواع آدمک پرچم زن

معرفی انواع آدمک پرچم زن آدمک پرچم زن یکی از خلاقیت های مدرن بشر است که نقش رباط را بازی می کند و برای ایجاد اطلاعات و آگاهی از مناطق خطرناک استفاده می شود. این سازه مهم دست بشر کاربردهای گوناگونی دارد، زیرا در بسیاری از مناطق، ممکن است خطرات احتمالی برای افراد وجود داشته باشد و به همین دلیل، با تشخیص اهمیت آن ها با انواع این

هم چنین آدمک ها این مناطق خطرناک را پوشش می دهند. انواع مختلفی از آدمک های پرچم زن وجود دارد، به عنوان مثال، در یک نوع تنها سه پرچم در سه جهت مختلف وجود دارد و فقط پرچم را به اهتزاز در می آورد، و نوع دیگری نیز وجود دارد که نوعی LED روی بدنه خود دارد، همچنین آدمک پرچمدار سه بعدی هم وجود دارد که با برق شهری و باتری کار می کند، اما برق زیادی مصرف نمی کند.

بنابراین، قیمت آدمک پرچم زن باکیفیت و درجه یک به مسائل مختلفی بستگی دارد، از جمله کیفیت مواد استفاده شده در آن، سازنده، مارک و عوامل موثر بر آن، همچنین لازم به ذکر است که توزیع میله های پرچم به طور کلی منجر به معرفی چنین آدمک هایی با نرخ کمتر از نوع واحد آن شده است.

فروش ارزان آدمک پرچم زن

فروش ارزان آدمک پرچم زن از آنجا که خرید و فروش مستقیم این محصول معمولاً قیمت آن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و برای ساخت این آدمک های پرچم زن معمولاً از مواد درجه یک و مواد اولیه مرغوب استفاده می شود تا با کمترین قیمت در بازار عرضه شود.
بنابراین، برای خرید آدمک پرچم زن با قیمت ارزان و بدون واسطه، می توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و اینترنتی در این سایت فروش تخصصی و معتبر ما ثبت کنید و این آدمک های مرغوب و با کیفیت بالا را در اسرع وقت از طریق سایت ما، به قیمت سازنده خریداری کنید و در صورت لزوم و برای کسب آگاهی های بیشتر با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط بوده و دلخواه ترین محصول را سفارش دهید.


آدمک پرچم زن

قیمت آدمک پزچم زن

در حال حاضر از این آدمک های پرچم زن که دارای پرچمی در دستشان هستند به منظور اطلاع رسانی از محدوده خطر و یا در جاده هی  در حال انجام عملیات به راننده برای رانندگان هشدار دهنده خواهند بود و در واقع باید گفت وجودشان بسیار کارآمد و ضروری است و استفاده از آن در این موارد کاملاً واجب و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. زیرا قیمت آدمک پزچم زن به نسبت استفاده از نیروی انسانی در طولانی مدت برای خریداران توجیح اقتصادی دارد.

خرید آدمک پرچم زن

امروزه آدمک پرچم زن در مدل های دوبعدی و سه بعدی در کارخانجات فرتو ترافیک در حال تولید و ساخت شدن می باشد. این محصول با کیفیت بسیار بالا نیز آماده ارائه به شما همکاران و مشتریان عزیز و گرامی در اجسای نقاط مختلف کشور بزرگ اسلامی ایران است برای خرید آدمک پرچم زن از طریق سایت ما کافیست ثبت سفارش خود را انجام دهید و با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

 

آدمک پرچم زن

فروش آدمک پرچم زن

زمانی که شما مشتریان گرامی که در حال انجام دادن عملیات در جاده ها و مشغول پروژه های عمرانی می باشید به  منظور جلوگیری از خطرات احتمالی و همچنین جلوگیری از بروز تصادفات باید حتماً از این آدمک پرچم زن که بسیار مفید و کارآمد است استفاده کنید و آن را در پروژه های خود به کار گیری نماید. در واقع شما با این عمل سلامت افراد و کسانی را که از آن منطقه عبور می کنند را نیز تامین نموده و آن هم با اطلاع رسانی به موقع به آنها تا بتوانند به سرعت و به راحتی همچنین با احتیاط از منطقه خطر نیز با ایمنی عبور نموده و به سلامت از آنجا نیز دور شوند. شرکت فرتو ترافیک مستقیما به فروش آدمک پرچم زن پرداخته است تا بتواند دلالان را از بین معاملات خود حذف کرده که این کاملا به نفع مشتریانمان می باشد.

تولید آدمک پرچم زن

در حال حاضر آدمک پرچم زن یکی از قطعات بسیار مهم، لازم و ضروری و مورد استفاده درزمینه اجرای  قوانین راهنمایی و رانندگی آدمک می باشد. که موارد استفاده فراوانی در جاده ها نیز دارد در واقع از این محصول به منظور جلوگیری کردن از تصادفات و خطرات جاده‌ای بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین موجب اطلاع رسانی در زمان انجام عملیات جاده سازی به رانندگان می شود و سلامت مسافران را به این ترتیب تضمین می نماید در تولید آدمک پرچم زن این آدمک دارای رنگ های متفاوت و همچنین طرح های گوناگونی هستند و رنگ های آن با قرمز نارنجی و سبز نیز طراحی گردیده و انتخاب آن مناسب با موقعیت مکان مورد استفاه و یا جاده و جایی که قرار است از آن استفاده نمود می توان این نوع آدمک پرچم زن را به کار گیری نمود.

9

  1. سلام، محصول بامزه‌ای خصوصاً وقتی که پیش اومده برامون، تو جاده داریم میریم یه دفعه یه آدم می بینیم که خیلی رباتیک‌وار داره پرچم رو بالا پایین می‌بره، اولش متوجه نیستیم بعد که جلوتر می‌ریم می‌بینیم که انگار عروسک، و البته خیلی در جایگاه خودش محصول مهمی جهت حفظ و حراست از جان کارکنان زحمتکش هستش

  2. باسلام وخداقوت عکس هایی که ازآدمک پرچم زن درسایت قراردادین بسیارطبیعی به نظرمیرسن که نشان دهنده کیفیت بالای متریال به کاررفته درآدمک پرچم زن میباشد

  3. سلام و عرض ادب و خسته نباشید.
    ایده واقعا پر مغزی در امنیت و کیفیت جاده ها هست. خداقوت امیدوارم موفق باشین.

  4. سلام و خسته نباشید واقعا چقدر کاربردیه این ادمک فرد حقیقی واقعا وسط جاده و کنار محل تعمیر جونش در خطره اگه کشی سرعتشو کم نکنه و هشیار نباشه

  5. سلام وقت بخیر خدمت کارکنان سایت
    من سایت شما را کاملا مطالعه کردم واقعآ سایت مفیدی دارید با استفاده از این آدمک ها در جاده ها باعث میشه خطرات ترافیکی کمتر بشه وهمچنان باعث نظم میشه و به جاده ها زینت میبخشه.
    به امید موفقیت

  6. سلام خسته نباشید خیلی ایده ی جالبی هست. خیلی طبیعی به نظر میرسه واقعا محصولتون از کیفیت بالای ساخته شده

  7. از عکس ها هم مشخصه که اجناس بسیار با کیفیته و دارای تنوع بسیار بالا و قیمت خیلی مناسب و برای خیلی جاها کاربرد داره مثلا تو خیابون خیلی وقت ها من دیدم بعضی چاه هایی هست که این ادمکا کنارشن و پرچم به دست که ما میتونیم متوجه خطر بشیم که این عالیه خودش واقعا

  8. سلام و خسته نباشید این آدمک ها واقعا بدرد بخور هستن جنس و کیفیتی که دارند آدم فکر میکنه که واقعا آدم واقعی هستن از بس جنس خوب و کیفیت خوبی دارن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما